Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

Δόκτωρ Ζιβάγκο

Πείτε μου εσείς φοράτε ζιβάγκο? Εγώ ποτέ! Είναι για μένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα που μπορεί να έχει μια μπλούζα και ιδιαίτερα καλοκαιρινή. Μου έφεραν όμως για δώρο αυτή την μπλούζα:

Στο λαιμό είχε κάτι σαν ζιβάγκο με λαστιχάκια το οποίο η μαμά μου ονόμασε "σφηγκοφωλιά" (εμένα μου ταίριαζε καλύτερα το "μέγγενη" αλλα τέλος πάντων :Ρ) το θέμα είναι ότι δεν ήθελα ούτε να την δοκιμάσω!  Έβγαλα λοιπόν το βολάν κάτω κάτω και έκοψα και αυτό το απαίσιο πράγμα γύρω από το λαιμό!
Το αποτέλεσμα:

Μ'αρέσει πάρα πολύ η καινούρια μου μπλουζίτσα! Μπορώ να την φοράω κανονικά ή να αφήνω τον ώμο να πέφτει. It's my choice! ;)

3 σχόλια:

  1. Τέλεια ιδέα! έχω κι εγώ κάτι τέτοια "ενοχλητικά" μπλουζάκια! :-)

    http://theorangepigbykv.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρε ψαλιδι και στρωσου στη δουλεια! :Ρ
    Αν φτιαξεις καμια μπλουζα μην ξεχασεις να μου στειλεις φωτογραφια σου να την δημοσιευσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και όποτε το κάνω, θα σου στείλω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή